Thursday, February 17, 2011

Fobia Cinta

halluu korunk... :)
xtau nak tulis ape kat entri ni
tapi saje je nak share lagu ni..
best banget!!(wah best ke')
Fobia Cinta..ehem ade ka diriku fobia cinta??
opss...teeeettt! haha

1st time dgr kat radio era
pastu byk kali gak r dgr lagu ni
lame2 best la pulak lagu ni
layyaann je..zassz! 
kalau ade yg xtau nashrin ni dr rancangan realiti tv 
MyStarz LG tau..
comey la video clip dia...so sweet ;)
suke suke! ^_^




Pijakan kaki bagai tak terasa

Setiap kali lihat kau tersenyum mesra

Tapi hati masih tak berani lagi
Menghampiri


Denyutan jantung aku tergendala

Kerana hati aku berkata-kata

Jangan terkena untuk kali kedua
Kan sengsara

Chorus
Bukan aku tak sudi bersama
Cuma diri tak sanggup terluka
Dulu terlalu percaya
Tak sangka aku mangsa
Fobia cinta


Kini kau datang tawarkan segala

Bulan dan bintang seluruh angkasa

Namun aku masih ragu-ragu jua
Tak terima

Ulang Chorus

Entah bila

Akan dapat percaya semula

Oh manusia yang kata
Cintai mereka
Adakah aku fobia cinta

Ulang Chorus
Denyutan jantung aku tergendala



No comments:

Post a Comment