Tuesday, March 1, 2011

Ms. Penat Yang Melampau!

ari ni ari selasa, 1/3/11..
kenapa aku rase sangat3 letih hari ni??? *dem*


rase macam da xde tenage lgsung da nak gerak sane sini..
adeka sebab aku pose sunat hari ni??
eh tp smalam aku pose gak, ok je siap pegi jogging lg kt blkg tmn u tu..
tp ari ni lembik smacam je..

Exhausted!!
da la tension,stress,saket hati, moody n geram +++ ari ni..
GGGRRRRR!!!
haish xtaw la nape..
jogging pn x pegi..
yg plg mnyedihkan aku ter'miss' asar ptg td
ni pn bangun rommate aku yg kejutkan
tu pun da kol 7.40..
nsb bek dye tau aku pose lau x tido mati smpai kol bape la tu agknye..*adeh sedeh sudeh*
ehmm terkilan beb... :(
dengan mamai2 nye aku m'batalkan pose dgn minum air masak 2 cawan..
pastu mam oat n kropok sgere dr klate..huhu
ok, skg ni aku da sedar dr mamai..
solat maghrib pn suda..
alhamdulillah...
ehmm...


lastly,
Dear Ms. Penat Yang Melampau!
jgn la qo dtg berkunjung lg ea esk..*dlm nada yg sedeh + saket hati* :(
cuz esk maybe aku nk pose lg.. :P







No comments:

Post a Comment