Monday, March 14, 2011

Suka Diam-Diam


"Wajah yang tampan
Sungguh menawan
Dan juga kaya
Ku suka dia"
*ramai lelaki seperti ini kat atas muka bumi ini tapi termasuk part kaya tu maybe 50% je kot..huk2*
*tapi biasanya lelaki macam ni kebanyakannya 'player sejati'*
*susah nak jumpa lelaki yang macam ni 'baik dan setia'...one in a million kot*
"Tak banyak gaya sungguh sederhana
Baik budinya juga bahasanya"
*tak ramai lelaki tampan dan menawan seperti ini kat atas muka bumi ini*
*kalau ada..alhamdulillah* :)

"Saat kau menghampiri diriku
Ku ingin engkau tahu
Sebenarnya aku......."
*owh nooo...tak mudah untuk mengungkapkan kata-kata itu 'senafas sahaja'*
*cuz kata-kata itu sangat bermakna 'for the right person' je..mwahaha*
*kerana cinta dan hati saya hanyalah untuk orang yang benar-benar ikhlas mengenali saya,
  bukan untuk dipersendakan (pinjam ayat dalam syurga cinta...hik2)*





*tapi bestnya kalau dapat jumpa lelaki yang macam lagu diam-diam tu..and lelaki macam irham @ awal ashaari ni..anyway best ker??
*ehem dalam mimpi, insyaAllah* :P
*tapi saya percaya pada jodoh dari Allah* ^_^ 
*eh tetibe je..sabo je la..huhu*

 p/s: tah da kenape aku tulis mende alah macam ni malam2 bute ni..huhu..layyaann!
masuk R.O water suda.. *athoyai gediks* :P
da2 nak pegi sambung wat report ni..daaa~
assalamualaikum..kalau x jawab dosa..kalau jawab sayang..(bak kate maria elena) ^_^




No comments:

Post a Comment